regulamin sklepu

&1. Definicje

1.1. Sklep– sklep internetowy Drewnomaniak, którego właścicielem jest Maciej Tomaszewski, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą FHU Nasze Podłogi Maciej Tomaszewski, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Popowicka 28, 54-237 Wrocław, NIP 894-185-73-75, REGON 021645982

1.2. Kupujący, Klient– osoba fizyczna, konsument, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego

1.3. Regulamin– należy przez to rozumieć niniejszy regulamin, który określa zasady sprzedaży towarów przez FHU Nasze Podłogi za pośrednictwem sklepu internetowego Drewnomaniak.

1.4. Kodeks Cywilny– ustawa z dn. 23 kwietnia 1964 r. (DZ. U. Nr 16,poz 93 ze zm.)

1.5. Towar– produkty prezentowane w Sklepie

1.6. Umowa sprzedaży– umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy FHU Nasze Podłogi Maciej Tomaszewski, a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu

1.7. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej– ustaw a z dn. 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141,poz. 1176 ze zm.)

1.8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną– ustawa z dn. 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( Dz. U. Nr 144, poz 1204 ze zm.)

1.9. Zamówienie– złożenie zamówienia poprzez serwis internetowy Sklepu, będące oświadczeniem woli Klienta zawarcia Umowy Sprzedaży, określające szczegółowo rodzaj i liczbę Towaru.

$2. Postanowienia ogólne

2.1. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym drewnomaniak.pl

2.2. Każdy dokonany zakup za pośrednictwem Sklepu jest dokumentowany poprzez wystawienie faktury lub paragonu.

2.3. Rozpowszechnianie poprzez Sklep treści niezgodnych z prawem jest zakazane

&3. Składanie zamówień i płatności

3.1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w jego systemie.

3.2. Warunkiem dokonania zakupu w Sklepie jest poprawna rejestracja w systemie informatycznym Sklepu, która wiąże się z akceptacją Regulaminu oraz poprawne złożenie zamówienia.

3.3.  FHU Nasze Podłogi Maciej Tomaszewski może pozbawić klienta prawa do korzystania ze Sklepu jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

  • podał w trakcie rejestracji w Sklepie nieprawdziwe, niedokładne lub nieaktualne dane, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
  • dopuścił się za pośrednictwem Sklepu naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów Sklepu,
  • dopuści się innych zachowań, które FHU Nasze Podłogi Maciej Tomaszewski uzna za zachowania niezgodne z obowiązującym prawem lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię FHU Nasze Podłogi Maciej Tomaszewski.3.4. Osoba pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu może dokonać ponownej rejestracji jedynie po uprzednim uzyskaniu zgody od FHU Nasze Podłogi Maciej Tomaszewski

3.4. Klient w szczególności jest zobowiązany do:

niedostarczania i nieprzekazywania treści prawnie zabronionych, np. treści propagujące przemoc, nawołujące do nienawiści na tle rasowym lub religijnym, zniesławiające lub naruszające dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

– korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania i urządzeń,

– niepodejmowania działań mających na celu rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowych (spam),

– korzystania ze sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla FHU Nasze Podłogi Maciej Tomaszewski

– korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

– korzystania ze Sklepu zgodnie z literą prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postanowieniami Regulaminu, a także ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet

W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami w ramach witryny, Sklep podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

3.5. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.

3.5.1. Zamówienia można składać poprzez:

– koszyk znajdujący się na stronach Sklepu

– e-mail, wysyłając zamówienie na adres:

 

3.6. Zamówienia mogą być składane całą dobę. Zamówienia składane w sobotę, niedzielę i pozostałe dni wolne od pracy są realizowane w najbliższym dniu roboczym.

3.7. Warunkiem realizacji zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego Drewnomaniak.pl jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia, a zwłaszcza określenie formy płatności i sposobu dostawy oraz przesłanie do nas przez kliknięcie przycisku ZATWIERDŹ a następnie potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie LINKU AKTYWACYJNEGO przesłanego na wskazany w zamówieniu adres e-mail. Potwierdzenie zamówienia przez użytkownika sieci internetowej stanowi zawarcie umowy sprzedaży i zamówienie zostaje przekazane do realizacji.

3.8. W przypadku zamówień składanych poprzez e-mail sporządzana jest przez sprzedającego faktura Pro Forma, która zostaje dostarczona kupującemu na podany przez niego adres e-mail i stanowi potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz zatwierdzenie postanowień zawieranej umowy. Faktura Pro Forma stanowi dla Kupującego podstawę do dokonania zapłaty za zamówiony towar, zgodnie z wybraną formą płatności. Faktura Pro Forma zawiera numer rachunku bankowego właściwy dla rozliczeń z Drewnomaniak.pl Numer ten znajduje się również na stronie sklepu w zakładce „Numer konta bankowego”.

3.9. Wszystkie ceny towarów podane w sklepie internetowym Drewnomaniak.pl wyrażone są w PLN, w wartości brutto (zawierają podatek VAT).

3.10. Cena danego towaru przedstawiona jest na stronie produktu, jak również w koszyku i jest znana Kupującemu przed zawarciem umowy sprzedaży

3.11. Całkowita wartość zamówienia przedstawiana jest w koszyku na stronie Sklepu Internetowego Drewnomaniak.pl, po dokonaniu przez Kupującego wyboru produktu lub produktów, formy płatności oraz dostawy i jest znana Kupującemu przed zawarciem umowy sprzedaży.

3.12. W zależności od rodzaju towaru możliwe są następujące formy płatności:

– przelew bankowy

– płatności on-line

– gotówka- przy odbiorze osobistym

&4. Koszt i czas dostawy

4.1. Dostawa zamówionego towaru do klienta jest realizowana przez wyspecjalizowaną firmę kurierską. Istnieje również możliwość odbioru osobistego towaru pod adresem: ul. Popowicka 28, 54-237 Wrocław lub ul. Jedności Narodowej 173, 50-303 Wrocław. Ewentualne miejsce osobistego odbioru towaru jest wskazywane w potwierdzeniu zamówienia przez sklep Drewnomaniak.pl.

4.2. Cena produktu nie obejmuje kosztów dostawy, które w zależności od wybranego produktu obliczane są przez oprogramowanie sklepu na stronie zamówienia (w koszyku). Dostawa jest ograniczona do terytorium RP i nie obejmuje usługi wniesienia towaru.

4.3. Przy każdym oferowanym towarze podany jest czas realizacji zamówienia określony w dniach roboczych. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na stronie Sklepu kontaktujemy się z osobą składającą zamówienie, aby poinformować ją o terminie realizacji zamówienia i potwierdzić dalszą chęć jego realizacji.

&5. Dostawa towaru, zwroty i reklamacje

5.1. Informujemy, iż zgodnie z art. 545 Kodeksu cywilnego Kupujący powinien sprawdzić doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach określonego rodzaju. W razie jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki (na przykład wgnieciona lub rozdarta paczka) bardzo prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny pod numerem 725 615 008 lub 501 407 588 celem wyjaśnienia sprawy. Ponadto informujemy, że w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie, Kupujący ma prawo, zgodnie z ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. 1984 nr 53, poz. 272 ze zm.), do zwrócenia się do dostarczyciela o sporządzenie protokołu szkody w sytuacji kiedy dostarczyciel nie sporządzi protokołu szkody z własnej inicjatywy. Jeżeli Kupujący otrzyma od dostarczyciela protokół szkody, zalecamy przesłanie kopii tego dokumentu na wskazany w §1 adres siedziby Sprzedawcy, gdyż może się to przyczynić do szybszego rozpatrzenia przez Sprzedawcę zgłoszonej przez Kupującego reklamacji.

5.1.1. W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie prosimy o prawidłowe zabezpieczenie towaru (do czasu wyjaśniania sprawy), aby uchronić go przed ewentualnym dalszym uszkodzeniem czy zniszczeniem.

5.2. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – w myśl art. 27 – Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie czternastu dni liczonym od dnia objęcia rzeczy w posiadanie poprzez złożenie na piśmie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie należy dostarczyć na wskazany w §1 adres siedziby Sprzedawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do ustawy. W takim wypadku prosimy dołączyć otrzymany dokument sprzedaży. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Z uwagi na specyfikę towaru, a w szczególności zachowanie jego parametrów technicznych, prosimy aby nie naruszono fabrycznego opakowania zabezpieczającego produkt. W przypadku zmniejszenia wartości takiego towaru Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą. Rozliczenie finansowe z Kupującym nastąpi w takiej formie w jakiej była dokonana płatność. Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy nie są Konsumentowi zwracane.

Zwrotowi nie podlegają towary:

– nieprefabrykowane,

– wyprodukowane według specyfikacji konsumenta, służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

– dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu opakowania po dostarczeniu mogą stracić swoją jakość lub tracą wartość handlową

– których po otwarciu zapieczętowanego opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

– które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami

– ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia

5.3. W przypadku reklamacji towaru (w tym reklamacji gwarancyjnej), Kupujący proszony jest o przesłanie zgłoszenia reklamacji na adres siedziby sprzedawcy ul. Popowicka 28, 54-237 Wrocław. W zgłoszeniu reklamacji prosimy podać imię i nazwisko lub nazwę Kupującego oraz opisać przedmiot reklamacji. Załączenie (do zgłoszenia) kopii dokumentu zakupu jest niezbędne do identyfikacji sprawy. Wskazane jest również sporządzenie dokumentacji fotograficznej, która powinna przyspieszyć i ułatwić załatwienie sprawy. Dokumentację fotograficzną można przesłać drogą elektroniczną na adres: biuro@naszepodlogi.pl. Po otrzymaniu zgłoszenia zostanie uruchomiona procedura reklamacyjna. W przypadku reklamacji gwarancyjnej sprawa zostanie, przez nas, niezwłocznie przekazana do gwaranta, a jej przebieg będzie monitorowany.

5.4. W przypadku produktów wymagających instalacji, bezpośrednio przed ich montażem należy produkt sprawdzić, przy wystarczającym oświetleniu, pod kątem widocznych wad. Produkty z wyraźnie widocznymi wadami, po zamontowaniu, nie podlegają reklamacji. W przypadku, gdy po wyjęciu produktu z jakiegokolwiek opakowania fabrycznego występują jakiekolwiek wady produktu należy w każdym razie zaprzestać rozpakowywania opakowań kolejnych tego produktu do czasu rozpatrzenia reklamacji.

5.5. Ze względu na specyfikę produktów, reklamowanego towaru prosimy nie odsyłać. Prosimy natomiast o jego zabezpieczenie, aby uchronić go przed ewentualnym uszkodzeniem czy zniszczeniem do momentu zakończenia postępowania reklamacyjnego.

5.6. Reklamacje zgłoszone przez Kupującego, będą rozpatrywane niezwłocznie. Najpóźniej jednak w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji zostanie zajęte stanowisko w sprawie.

&6. Postanowienia końcowe

6.1. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z zawartych przez Przedsiębiorców za pośrednictwem sklepu internetowego ze Sprzedawcą umów jest sąd, w którego okręgu znajduje się siedziba Sprzedawcy.

6.2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z zawartych przez Konsumentów za pośrednictwem sklepu internetowego ze Sprzedawcą umów jest sąd właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Jednakże zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2001 r. Nr 4, poz. 25 Nr 110, poz. 1189) oraz rozporządzeniem ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz. U. z 2001 r. Nr 113 poz. 1214) Kupujący może złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Handlowym. Jednakowoż zgodnie z §15 w/w rozporządzenia wniosek taki nie jest wiążący dla Sprzedawcy (Sprzedawca może, lecz nie musi zgodzić się na rozstrzygnięcie sporu przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki).

6.3. Wszelką korespondencję prosimy kierować pod adres: FHU Nasze Podłogi, ul. Popowicka 28, 54-237 Wrocław.

6.4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01 stycznia 2023 r.